CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 23, 2009

What a week, what a week! Long Post, grab coffee!

Omg! I tell you I have had the longest week ever! Everytime I felt I wanted to update my blog, I could feel the energy just drain from my body! I have so much I want to do in my head, but, when I think I have mustered up enough strength to do it, it fizzles out with the quickness. My body tells my head, "just lay down and go to sleep for awhile"!

Well anyway, I some very awesome news that I just have to share!! You know I have been posted my "bootleg" coloring, well I just wasn't too happy with it, but I understood you had to start somewhere. Soooo, I went to you tube, and various blogs looking for some instruction. Well, I stumbled upon the Sally Lynn's Blog and noticed she dates, dates for Copic Certification Classes! OMG! Well, I got a little discouraged, because I read that not everyone who applied would get in and that only, store owners, employees, CTMH or Stampin Up, etc..., even the freakin media, would be able to get before I. Well, after to speaking to Leslie, because it is being hosted in her home city, and at her local scrap booking store, I would give it a try. Well, I did not even get my hopes up high, but, it was a great feeling when I received that email saying my application had been accepted. So now, I wait, lol!! Plus on top of that, I get to take three great classes the day before that, with two of the bestest (yeah I said bestest, lol) friends I could ever ask for!! This time Tracey and I will travel down to Les, so she gets a break this time, lol!

Whew...okay, you may have noticed that I added a few banners on my side bar. Well it wasn't just for my health, you need to check them out seriously! Michelle of ThePixieCottage, Wendy of Digital Doodling & Karla of Karla Dudley Designs! These woman are so very friendly and sweet like you would not believe. When I first started blogging, I did not think it was possible to meet the people I have crossed paths with on here, because of earlier experiences, but I have met so many great people on here, with warm hearts and just plain funny as I don't know what!

So, our challenge blog has been doing extremely well, these past couple of months, I really encourage you, if you have not already to mosey on over there and check it out! You never know we may have a few surprises going on! Plus you can check out my lastest project, which is sooo not like me, but I actually did (2) 8.5 x 11 LO's! What is going on? So one will be posted here, the other well... you will just have to check it out over at Iftheshoefitsscrapit!

I know I have not coverd everything, but...it is 1:17am EST and I have school in the morning! Night!

4 comments:

Cheryl said...

So beautiful,your picture is fabulous and I love that vibrant red!!! Enjoy your copics classses!!
Hugs xx

Terry Oulboub said...

Congrats on taking the Copics class for certification Tanisha! What great LOs on both blogs - this is really awesome! You really know how to put your projects together girl!

Desire Fourie said...

Such a yummylicious creation. Love the colours and design. Trust you will enjoy the classes you enrolled for ... can't wait to see/hear what you have learnt.
Hugs
Desire

Terry Oulboub said...

Hi Tanisha, I left something sweet and yummy for you on my blog. :)